Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sprintplan

  • paul de goeij

    Geachte lezer,

    Jaren geleden was ik werkzaam bij een verzekeringsmaatschappij. Bij deze maatschappij heb ik verschillende trainingen gevolgd . Tijdens een van deze trainingen werd er door een zeer goed ingevoerde verzekeringen docent gezegd letterlijk:

    “Alles aan sprintplan is verkeerd en klopt niet, maar een ding is goed: de marketing”

    Hieruit blijkt dat het sprintplan een slecht product was ( dat is ook wel gebleken) de verkooppraatjes voor dit wanproduct was dus het enige wat wel goed was.

    pm de goeij.

  • Ivy

    Hallo,

    ik ben een gedupeerde en wil graag ook weten of er mensen zijn die hun inleg teruggekregen hebben inmiddels? Zo ja hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

    Alvast bedankt!

  • petra

    Occupy Amsterdam en Den Haag heeft mede te maken met de oplichterstruc van Sprintplan en Legio Lease. Doodgewone mensen (geen durfkapitalisten of graaiers) dachten met een gerenommeerd bedrijf in zee te gaan. Ik had maar weinig spaargeld en durfde daar niet mee te gokken. Dus veilig met Aegon in zee. 100% van al mijn spaargeld kwijt. Mijn zusje ook. De rechter heeft Aegon nu vrijgesproken van oplichting op totaal onbegrijpelijke gronden. Een soort klassejustitie.

    Michael Moore draaide Capitalism in de VS maar hier misstaat zo'n documentaire ook niet. Aegon wil nu samen met Menzis de mensen verzekeren tegen zorgkosten op latere leeftijd. Niet doen.

    AEGON is NIET eerlijk over later!

  • Fred Barendse

    Ook ik zit voor 8000 euro in het schip t.a.v. het Sprintplan. Na meer dan 40 politiedienstjaren kom ik steeds meer tot het besef dat ik de verkeerde mensen “achterna gezeten heb”. Hoe duurder het pak, hoe groter de schurk. Hoe zou het toch komen dat “Jan met de Pet” al dat soort mooie keurige “heren” niet meer geloofd? Niemand durft de verantwoording te nemen voor zijn wandaden. Is maar éé'n typering voor: Lafaards!!

  • ClaimConcept

    Het heeft even geduurd, maar nu heeft ook het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD zich uitgesproken over AEGON SprintPlan.

    De Commissie oordeelt dat Aangeslotene door de effectenlease-overeenkomst te sluiten zonder zich in de precontractuele fase naar behoren te kwijten van haar voorlichtingsverplichting, jegens Consument is tekortgeschoten en dat de geleden schade in beginsel vergoed moet worden.

    Met vriendelijke groet,

    ClaimConcept