Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanval op Aegon/Spaarbeleg Sprintplan

  • Gedupeerde

    Beste mensen,

    Hierbij een oproep voor de sprintplan gedupeerden van Spaarbeleg/Aegon. Sluit je snel aan bij de organisatie Consument & Geldzaken voor de collectieve rechtsprocedure tegen deze zakkenvullers!!! kijk op www.sprintplanclaim.nl

    De Rechtbank Utrecht heeft eindelijk de datum vastgesteld voor het houden van de (slot)pleidooien in de lopende (collectieve) rechtszaak van de Vereniging Consument & Geldzaken tegen Spaarbeleg. De pleitzitting zal worden gehouden op donderdag 6 oktober a.s. De pleitzitting begint om 9.00 uur 's-morgens. De pleitzitting is het enige openbare onderdeel van de rechtsprocedure dat door aangesloten gedupeerden kan worden bijgewoond (vanaf de publieke tribune).

    Gedupeerden die de pleitzitting willen bijwonen kunnen contact opnemen met de griffie sector civiel van de Rechtbank voor nadere informatie over het bijwonen van de pleitzitting.

    Een pleitzitting betekent niet dat de Rechtbank dezelfde dag -op 6 oktober- ook vonnis zal wijzen, dit zal vermoedelijk nog tenminste enkele weken duren

    Natuurlijk kun je de gedupeerde kennissen en familieleden hiervan op de hoogte stellen.

    Mvg

    Gedupeerde

  • tomassen

    heb betaald op26-01 2009

  • J van Elteren

    hallo gedupeerde,

    mijn vader is ook gedupeerd door aegon sprintplan.

    hij is er erg beroerd van.

    ik heb hem aangemeld, denk je of hij kans maakt om nog wat van zijn inleg terug te krijgen.

    groetten dochter.

  • w develing

    Gedupeerde Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste mensen,

    >

    > Hierbij een oproep voor de sprintplan gedupeerden

    > van Spaarbeleg/Aegon. Sluit je snel aan bij de

    > organisatie Consument & Geldzaken voor de

    > collectieve rechtsprocedure tegen deze

    > zakkenvullers!!! kijk op www.sprintplanclaim.nl

    >

    > De Rechtbank Utrecht heeft eindelijk de datum

    > vastgesteld voor het houden van de

    > (slot)pleidooien in de lopende (collectieve)

    > rechtszaak van de Vereniging Consument & Geldzaken

    > tegen Spaarbeleg. De pleitzitting zal worden

    > gehouden op donderdag 6 oktober a.s. De

    > pleitzitting begint om 9.00 uur 's-morgens. De

    > pleitzitting is het enige openbare onderdeel van

    > de rechtsprocedure dat door aangesloten

    > gedupeerden kan worden bijgewoond (vanaf de

    > publieke tribune).

    >

    > Gedupeerden die de pleitzitting willen bijwonen

    > kunnen contact opnemen met de griffie sector

    > civiel van de Rechtbank voor nadere informatie

    > over het bijwonen van de pleitzitting.

    >

    > Een pleitzitting betekent niet dat de Rechtbank

    > dezelfde dag -op 6 oktober- ook vonnis zal wijzen,

    > dit zal vermoedelijk nog tenminste enkele weken

    > duren

    >

    > Natuurlijk kun je de gedupeerde kennissen en

    > familieleden hiervan op de hoogte stellen.

    >

    > Mvg

    >

    > Gedupeerde

  • Huseyin Yarar

    Ik ben ook gedupeerdvan Aegon,ik had 2 x 50 per per maand ingelegt vanaf 1998.waar kan ik me opgeven??

    Alvast bedankt

  • Karima el Aamri

    Ik heb Sprintplan aangesloten. ik dacht dat ik aan het sparen was, na de loptijd van 5 jaar, heb ik dus een kapitaal bereikt.

    Maar na die jaar, kreeg ik te horen van een collega van mij die dat op TV heeft gezien, dat dat niet waar is.

  • L.Boedhoe

    Beste mensen,

    Ik vind het zo jammer dat ik deze oproep nu pas lees, kan ik mij nog aanmelden.

    Heb sinds 2000 elke maand 100 gulden gespaard had ik begrepen. na vijf jr niets gekregen.

    Hoop dat ik mij alsnog kan aanmelden.

    Met vriendelijke groet,

    L.Boedhoe

  • wvdinteren

    Is er nog steeds geen eindoordeel over sprintplan of word het nog steeds zoals al de jaren door aegon getorpodeerd?

  • peters

    Op de website www.sprintplanclaim.nl las ik dat het Kifid onlangs een aantal hele goede uitspraken heeft gedaan in een aantal andere aandenlease zaken. Dat heeft de burger moed. Dit creert jurisprudentie waardoor Aegon straks uiteindelijks toch aan het kortste eind trekt.

  • peters

    Er loopt een rechtszaak tegen Aegon over het Sprintplan. Die rechtszaak wordt gevoerd door de Vereniging Consument en Geldzaken. Kijk voor meer informatie op de website www.sprintplanclaim.nl Na aanmelding word je via het ledenblad dat 4 x per jaar verschijnt op de hoogte gehouden over de rechtszaak.